dinsdag 23 augustus 2011

Regelrecht

Van de boswandeling kwam niets terecht, want regen, regen, regen.
Van de stad bezoeken ook niet, want...
Precies, ja: nattigheid.

Zo belandden we in de Orchideeënhoeve, waar niet bloemen, maar dieren de meeste indruk op mij maakten.
Eerst zag ik de vlinders, die om ons heen dansten.
Pas toen ik omhoog keek, zag ik HEN:

Van grote hoogte overzag hij zijn koninkrijk...

Alsof hij regelrecht uit de oertijd komt, deze leguaan.


Te bijzonder om waar te zijn vind ik ze, reptielen.

Dit felgekleurde exemplaar zat wél achter glas.
Zie je zijn zuignapjes?
Prachtig, vind ik 'm.

1 opmerking:

  1. OT: dat is best spannend, om aan te pakken. Als het niet expliciet gevraagd was, had ik het ook vast niet gedaan omdat je (ik) denkt dat je op veel vragen geen antwoord weet. En het is grappig te merken dat er uiteindelijk toch echt antwoorden uit jezelf naar boven komen. Je gaat dus idd buiten je eigen kaders denken en dan ontstaat er ook nog wat.
    Groet, Sannah

    BeantwoordenVerwijderen