maandag 26 september 2011

Keuzes

In mijn hoofd verschijnen vrijwel dagelijks verschillende blogjes.
Zoveel om te delen, in woord en beeld.
Ook wil ik liefst elke dag iedereen lezen die ik volg (en niet volg, maar soms wel).
Reageren op wat binnenkomt in hoofd en hart.

Maar dat kan niet.
Er is meer dat mijn aandacht vraagt.
Veel meer.
Dus moet ik keuzes maken.
Mijn aandacht verdelen.
Lastig maar noodzakelijk.

Herkenbaar?

Dit tamme kastanje slakje is te leuk om niet te delen!
Het wenst iedereen een mooie maandag.

3 opmerkingen:

  1. Ja.

    (ik merk dat ik anders naar gebeurtenissen 'kijk' sinds ik blog. Van oh, hier kan ik wel dit of dat mee op m'n blog. Het aantal keer dat het er ook terecht komt is veel lager)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, er is ook nog zoiets als werk. Thuis of buitenshuis. Dus wordt het kiezen. Ik zou zeggen, een beetje van dit en een beetje van dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, herkenbaar. Ik ben een tijd geleden gestopt met TV kijken omdat ik het zo tijdverslindend vond en ik graag meer dingen wilde doen waar ik blijer van wordt. Maar ik moet opletten dat het blogjes lezen en bloggen niet een nieuwe 'verslaving' wordt. Al inspireert het heel wat meer dan tv. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen