zondag 27 november 2011

Gaaf

Als je veertien bent ga je natuurlijk niet uit je dak bij het idee van een boswandeling.
Dus bedacht ik iets om het aantrekkelijker te maken voor hem.
Ik nodigde hem uit samen met mij het bos op foto vast te leggen.
Maar dan net even anders dan hij gewend was.

Binnen de kortste keren had hij de smaak te pakken.
Hij ging diep door de knieën, dook tussen het gras en ontdekte steeds meer mogelijkheden van de camera.



Gaaf vond hij het.
Bij ons thuis liet ik hem zien hoe je een digitaal fotoalbum maakt.
Vond hij ook helemaal leuk.

Als baby had ik hem in mijn armen, inmiddels is hij een paar koppen groter dan ik.
Maar de klik blijft.
Gaaf.

3 opmerkingen:

  1. Of dat gaaf is. Dat wat jou interesseert overbrengen en als het dan opgepakt wordt is dat een fijn gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim.
    En mooi om 'm mee te geven. Anders leren kijken.
    Gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je iemand de dingen 'anders' kan leren ontdekken. leuke foto van die paddestoel!

    BeantwoordenVerwijderen