zondag 9 oktober 2011

Count your blessings (8)

Deze week werd ik blij van:

... een steeds blauwere slaapkamer.
Het wordt MOOI!

... geslaagde wooninkopen doen tussen de bedrijven door.
Via internet bestelde ik voor aan de muur het verzamelkastje van Flow.
Nu wachtend om te worden uitgepakt én geplaatst!

... een momentje om in het Mini Notebook te werken
en ontdekken dat je met vetkrijt nog meer leuks kunt doen dan ik al wist.


... een warm welkom door mijn vriendin,
toen ik haar bezocht tijdens de Atelierroute in ons dorp waar zij aan meedoet.
Mooi om haar zo stralend tussen haar schilderijen te zien.
Count your blessings is een initiatief van Anki.

3 opmerkingen:

  1. Steeds blauwer, ben heel benieuwd, klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur, ik ben benieuwd naar het resultaat! Wij zijn inmiddels al een paar jaar aan het verbouwen, dus ik verheug me niet meer op de klussen... Maar wel op wat dingen die af zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste foto, mooie kleurverzameling!

    BeantwoordenVerwijderen