zaterdag 18 juni 2011

Brief


Ze graait in de melkbus en vist er een stuk of wat knijpers uit.
"Welke kleur brief wil je?"
Doe maar rood, zegt partner.

Partner produceert een krakend geluid en scheurt de brief open.
Mijn kleine vriendinnetje, gaat er eens goed voor zitten:
"Lees maar voor!"
Partner schraapt haar keel:
"Beste genodigden, over een poosje geef ik een feestje, dan word ik vier jaar..."
"Hé," de oogjes van vriendinnetje lichten op, "ik word óók vier en dan ga ik al naar De Trapeze."

Partner vervolgt:
"Dan ga ik naar De Trapeze."
We zien vriendinnetje denken: Dezelfde bassischool als ik, wat een toeval!

Komen jullie ook op mijn feestje? Groetjes O."
"Dat ben ik!" roept vriendinnetje stralend bij het horen van haar naam.

Als kleuter in de dop blijft ze ons verrassen.

1 opmerking: